Fest

Härlig träff hemma hos Rebecca på jobbet igår. Efter jobbet blev vi upphämtade av hennes pappa som körde oss till den heliga ön, Öland. Jag, Rebecca och Gabbe hade varit på Citygross och handlat en massa godis och chips åde. I bilen mot öland satt jag med killarna i baksätet och kollade på "Lilla kycklingen". Haha, de garvade som om de var barn. Under kvällen blev det en massa vin och prat. Tack Rebecca, Freddie, Karl, Gabbe, Linda och Lollo :)


    


Idag när jag kom hem från Öland stack jag in till stan och bytte en tröja. Sen åkte jag hem till Gustav och tittade på film, grillade och sov :P Men nu är jag hemma igen och ska sova mera. Jag är så sjukt trött och illamående.
Skola imorgon . GAH! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0