Fredag

Idag har jag bara jobbat hela dagen.
Inte lika jobbigt och segt som det brukar vara,
men ändå rätt drygt. Fast när jag hade slutat
satt jag och Jennifer ute och pratade om hur man
skulle fira sin 1årsdag med pojkvännen (Y).
Jag och Gustav hade ju tänkt att åka på
SPA på Ronneby brunn, men det gick inte
för man var tvungen att vara 18 :/
Istället för det så ska vi åka till hans sommarstuga
och hitta på något. Laga trerätters och så.
Men jag vill göra något som är
extra speciellt, har ni något förslag på vad man kan
hitta på :)?

Gutt att vara hemma nu iaf. Det kommer bli en riktig
slappkväll. Ansiktstvätt, peeling, ansiktsmask och sen
fuktighetskräm. Hur härligt som helst :) Sen blir det
förmodligen TV eller datorn.

Usch, skolan börjar på tisdag. Jag pallar verkligen inte!
Sommarlovet har gått så fort, eller så har jag bara jobbat bort det.
Fast det har det ändå varit värt, om man tänker på pengarna.
Jag har ju ändå hunnit med min semester.
3 underbara dagar med Gustav på Österlen, 5 suveräna dagar med
Lina, Kirk och Sofie på Västkusten
och 4 toppendagar på Böda med min kära granne Becca :D
Men jag har ju även varit ledig ungeför 2 dagar i veckan då
man passat på att ta det lugnt och varit med Gustav och
kompisarna :) Så jag ska ju inte klaga på sommarlovet så,
det är bara att det gått så himla fort. Nu ska man tillbaka till
helvetet, 2an på Natur/media. Frågan är om det kommer vara lika
jobbigt om inte värre än 1an?! Det som jag ser fram emot i skolan
är mina underbara kompisar, att få träffa er varje dag är det som
gör att man får tillbaka livskänslan. Sen kommer det ju bli inspark
också. Passa er alla ettor, ni lär få kul ;D

80årsfest nästa lördag, Gustavs farfar fyller år, vilket innebär att
en stor släkt kommer att vara där:P Lite nervöst men samtidigt roligt:)
Den största fågan är väl klädvalet:P

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad gör man på 1årsdag? HJälp!! har 20 dagar till min och älsklings, ungefär;) inte en aning, förmodligen blir det krogen, då jag fyller 18 6 dagar innan (A) hihi.

inte för att göra dig besviken, men 2an är värre! iallafall andra terminen. om dom inte delar upp det lite bättre för er än dom gjorde för oss! trean däremot verkar slapp, hetl sjukt bra schema har jag fått =) Vad ska ni göra på insparken?

Jag är avis! Vill också vara med! Det är ju typ det roligaste på hela året ;) Är den 4e september?

2008-08-18 @ 19:28:17
URL: http://jbernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0