Hiss & diss




Hiss: Dagens hiss går till bonuscheckar. Igår när jag kom hem från skolan låg det en bonuscheck i brevlådan från HM. Jag älskar verkligen HM så det gör ju saken ännu bättre. Någon gång då och då får man en sån här check, och jag blir lika glad varje gång. Eftersom det är så bra priser på HM så hittar man alltid något litet för 50lappen som checken är på. Annars behövs det oftast inte läggas till mycket. Ett par snygga trosor tex, de kan kosta runt 50 - 70 kronor. Prefekt! Fler bonuscheckar, Me like!

Diss: Här med utser jag Lars Kaggskolan till att vara sämst på att lägga schema. Idag när min klass skulle ha media så fick vi av läraren reda på att vi inte kunde läsa den kursen eftersom vi inte läst mediakunskap innan. ÅH vad arg jag blir. Alltså det är som att få ett schema där det står att du ska läsa matte C innan du läst matte B. Vrickat. Nu har jag ingen aning om vad det kommer ändras till. Läraren hade ett förslag: "Ni kan kanske stanna efter medialektionen på måndag, så kan vi kanske fixa så att ni kan ha mediakunskap då istället!". Ja men visst, kul att gå till 16.30 på en måndag?! Dessutom hade de gjort så att vi blivit en jättestor klass i mediaproduktionen nu. Vi som alltid har varit typ 10 pers. Nä Lasse, skärp er nu!

Kommentarer
Postat av: Korven

Och det roligaste var att det jag nu läste på en minut, som FAKTISKT sammanfattar heeela lektionen, tog henne 45 minuter att få fram. DET gjorde MIG arg.. AGGGH!!

2008-08-21 @ 21:50:21
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Lina

Håller med di. schemat är fy fan !

2008-08-22 @ 16:16:30
URL: http://morotsoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0