OC-titt & veckoöverblick

Ännu en underbar kväll med mina mumsbitar. En spontan träff med OC, te och mina hemgjorda muffins. Äntligen är Marissa och Ryan tillsammans igen och vi har nästan tagit oss igenom box 2 nu. Imorgon blir den färdigtittad. Åh, jag längtar till box 4 då jag inte sett mera. Fast jag har iofs hört att den ska vara dålig :S

Måndag i morgon...Suck!
Måndag: Skola. Hem och plugga. Sen Oc :D
Tisdag: Alla NV-elever drar till Öland för att studera raukar eller något annat "intressant". Får göra det bästa av det tråkiga. Vi fick iaf göra grupperna själva så det blir jag, Krik, Lina och Sofie (Y). På eftermiddagen blir det Kaka :D
Onsdag: Gustavdag <3
Torsdag: INSPARK! Finally!
Fredag: Jag och bästa Kaka drar för en weekend i Malmö!
Lördag: MALMÖ
Söndag: Hem

Kommentarer
Postat av: Linda

OC <3



Benjamin McKenzie tog mitt hjärta redan första avsnittet =)<3

2008-09-02 @ 19:56:11
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0