Fotografering

Skolfoto på torsdag. GAH! Jag avskyr det. Att verkligen behöva tänka vad man ska ha på sig, hur man ska ha håret eller vilket leende man ska klistra på bara för att få det på bild som sen hela Kalmar ska se. Blir man misslyckad, som jag alltid lyckas bli, så är det ju kört, man kan ju knappast ändra på det. Än så länge har jag i alla fall lyckats att ha ögonen öppna, vilket  typ är det viktigaste. När man väl varit med om det hämska fotot så går man och väntar i månader för att få hem katalogen. När man fått den hemskickad sliter upp kartongen för att se hur man blev, och alltid samma missnöje. Som tur är så är det ett nöje att kolla på hur alla andra blev :) 

Ja nu kommer paniken, kläderna skiter jag väl egentligen i, men håret, hjälp! :O

Kommentarer
Postat av: Korven

Alla blir ju dåliga! HAHAHA

2008-09-09 @ 23:04:49
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0