Fredagskväll


Nu är jag hemma igen. Vi åkte till Högsby då och gick på resturang. Mysigt var det och goda pajer. Till efterrätt blev det hemgjorda vaniljhjärtan och kaffe. Pappa var så söt när han satt vid mitt, Johan och Ellens bord när han sa, "Jag hörde den här på jobbet; Det var en man som gick in hos frisören och skulle klippa sig, då frågar frisörskan "ska jag kamma bena?" då svarar mannen "Nej tack, jag har inte så mycket hår där" HÖHÖHÖ" Då undrar man ju vad det är för medelålder på hans jobb :P
   Imorgon ska jag jobba hela dagen, men på kvällen sticker jag hem till Gustav, och tillsammans beger vi oss vidare på fest. Kommer bli riktigt kul!


Kommentarer
Postat av: kakis

LEFFE ÄR GRYM!

2008-09-14 @ 10:13:46
Postat av: Korven

NAW NAW NAW NAEW NAAAW! hahah AAGH sluta vara så söta, it makes me sick. Eller bara avis, vem vet? (A)



Jag har länkat dig i min blogg, hoppas det inte gör något. Säg till isåfall!

2008-09-19 @ 13:35:55
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0