Nina tipsar

DISTURBIA

Gustav var här i lördags och hyrde film med mig. Jag har velat se den här filmen ett tag nu och då var det äntligen dags. Trailern gjorde verkligen så att jag blev fångad och jag har pratat om filmen i flera dagar innan jag sett den. Den handlar i alla fall om killen Kale som har fått husarrest eftersom han slagit till sin lärare. För att kunna sysselsätta sig själv under dagarna så kollar han på TV, spelar tvspel osv. Men det gillar inte hans mamma och gör därför så att han inte kan det. Istället ägnar han sig då till att spionera på sina grannar. Det mest intressanta är en nyinflyttad snygg tjej men även en äldre man som han anar är seriemördare. Kale och hans bästa kompis börjar umgås med den nya tjejen och tillsammans försöker de få fram fler ledtrådar om den underliga grannen, vilket leder till att de ger sig in på riktigt farligt vatten.

Detta är en Drama/Thrillerfilm från 2007 som är sååå sevärd. Ibörjan var den gullig och rolig, sen frammåt mitten blev den spännande och när det inte var långt kvar till slutet låg jag riktigt tätt intill Gustav av min rädsla. En film som har det mesta. Suverän!





Länk till trailern :  http://www.youtube.com/watch?v=lDmnhD5XkRg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0