Planering = Noll

Okej, jag blir sur. Så jävla sur. Insparken är om 3 dagar och vår planering håller inte. Vi har jättebra idéer men ingen orkar ta tag i dem. Tidigare har vi suttit och disskuterat mycket om vad vi ska göra, men vi har inte sammanställt det. Alla kommer på nya idéer hela tiden så nu vet vi knappt vad som står på planeringen. Och sen får man skit för att man säger att det är så. Men hallå, inse sanningen istället! Vi har inte några grejer ännu, inga matrial för våra aktiviteter som skålar och pressenigar. Kommer vi ens kunna fixa det? Försöker ens någon fixa det? Förlåt men jag tänker inte engagera mig om ingen annan gör det, jag orkar inte ta tag i allt själv. Sen kan jag inte låta bli att irritera mig på dem som inte kan ställa upp med att ge 30-40 kronor för att både man själv och vår fadderklass ska få öl till förfesten. Om man inte dricker så kan man väl i alla fall vara snäll och göra det bästa för den lilla fadderklassen? Okej, fortsätt med att säga "sluta klaga" men då vill jag se att alla gör något tillsammans. Min stora fråga är bara om detta kommer fungera som vi egentligen vill, eller om det kommer sluta som en misslyckad dag som egentligen var till för att ha roligt?
Snälla, överraska mig.


*Aggression*

Kommentarer
Postat av: Korven

när du säger "INGEN", är jag en av dom då? Känns ju jätteuppskattat att man cyklar till IKEA/Citygross för att inhandla saker och sen få höra att man inte gjort något. Om man inte gillar hur folk uppför sig får man väl visa hur man ska gå tillväga istället. All talk no pants funkar inte.

2008-09-02 @ 07:00:03
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0