Torsdag

Jag blir bara mer och mer sjuk känns det som. Nyser, svuvar och hostar. Kanske blev mer efter orienteringen och festandet igår. Jag och Lina sprang på orienteringen och fick tiden 01.13, vilket var väldigt bra !!:O Efter det kände jag mig helt död, hostade och hade mig. På kvällen stack jag hem tilll Becca från jobbet. Det blev fest och många från jobbet kom dit. Och jag gillade det :P Tråkigt var det däremot att Nina inte kunde komma. Vid 01.30 kom jag hem och gick och la mig. Sen skulle man upp vid 7 för att senare dra till skolan och ha matte, kuuuul :S  Prov i det nästa vecka med. Men som tur är så är vi lediga imorgn så att man kan plugga lite på det och alla andra läxor vi har. Sen sticker jag formodligen in till stan med Lina och Sofie. Jag är SÅ sugen på det, har inte varit inne i stan på hur länge som helst :P
   Nu ska jag till Gustav och chilla. Ciao!


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha jaa han e suuuper :D

2008-09-18 @ 19:43:19
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0