Hiss & diss




Hiss: Jag är en person som verkligen älskar smink, bodylotions, parfymer mm. Gustavs mamma har därför hjälpt mig med att hitta det optimala. Oriflame! Redan sen jag tittade i första katalogen för ett halvår sen så har jag varit fast. Man hittar alltid något nytt i varje katalog. Bra priser, unika varor och detsutom inte testat på djur, vilket är väldigt positivt. (Y)

Diss:
Jag blir trött på att när man gör något för att göra några glada så får man skit. I torsdags var det inspark och på kvällen hade klassen förfest med ettorna. Vi hade köpt 5 flak öl för att spela ölbrännboll och ha det roligt. De fick alltså gratis dricka och det var helt frivilligt om man ville dricka den eller inte. Idag på fysiklektionen kommer rektor Ingrid Lange in i klassrummet och skäller ut oss för att ha gjort detta mot ettorna. Fast egentligen har hon inte med det att göra, det var efter skoltid vilket leder till att hon inte har någon rättighet till att bestämma över oss. Hon sa till oss att ettornas föräldrar hade ringt och skällt utt henne för att vi hällt i deras ungar starköl. Jag förstår inte varför vi får skiten för det? Det var knappt halva klassen som drack av ölen, och det var ingen som skämdes för det, som nu Ingrid Lange säger att man gör om man tackar nej. Men det var även folk som hade med sig egen dricka. Det fanns både cider- och spritflaskor i folks händer, men DET damer och herrar bryr sig inte föräldrarna eller rektorn om.  Därför går dagens diss till Ingrid Lange. En liten sammanhängande diss slänger jag även in till Barometern, ska ni skriva så skriv sanningen, tack vare er moderatblaska blir det förmodligen ingen inspark -09.

Kommentarer
Postat av: Linda

vi fick samma skit nästan. håller med om allt du skrev :S

2008-09-09 @ 18:53:48
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/
Postat av: Korven

Vet inte vem som är den största fittan, Barometern eller Lange? Sånt hyckleri!

2008-09-09 @ 23:06:39
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0