Aggression?

Jag blir så arg...

Jag blir så jälva arg. Jag orkar inte mer. Att inte kunna ha en vilja. Varje gång man säger " Så här tycker jag" så kommer det någon och säger " Nej men det tycker inte jag, jag tycker såhär." Och om jag nu inte tycker så så säger jag "Aha, nej men så menade inte jag att jag tycker" och sen pratar vidare om vad jag har att säga så ska någon lik förbannat säga "Nej men jag tycker att det är så i allla fall!" Det skriker i mitt huvud " JAG BRYR MIG VÄL INTE ETT JÄVLA PISS OM VAD DU TYCKER NÄR DET ÄR VAD JAG TYCKER SOM JAG PRATAR OM!".  Jag blir så arg att jag inte ska få säga en liten mening innan någon kommenterar och säger att det inte är så bara för att de själva tycker annat. Snälla låt alla ha sin egna vilja utan att tjaffsa emot!

Måste tillägga att jag blir så arg på fjortisbeteendet att sluta äta. Man blir faktiskt påverkad, och det är så jävla löjligt och onödigt. Ät sunt istället. Och att man ska gå in för skolan. Att sitta och nöta varje ämne. Jag spyr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0