Det är över nu...

Phuh, äntligen har jag lite tid över. Känns som om den mesta tiden gått åt till att plugga till detta nedrans matteprov. Men nu är det över. I morse skrevs provet. Det kändes till en början rätt bra, men när jag vänte på pappret och såg på VG/MVG-uppgifterna blev det värre. Aja, det får gå som det går. Jag tror itne att jag skulle ha kunna gjort något bättre, har trots allt suttit konstant i 2 dagar och pluggat nu. Det värsta är att jag inte kan koppla av efter detta, nu står fysiken på tur.
   Eftersom jag inte pallade plugga efter skolan stack jag in till stan istället. Skulle egentligen bara hämta ut mina omklackade skor. Stack in i lite andra affärer och kollade lite. Hittade en BH och ett par trosor på H&M. Svart BH var precis vad jag behövde. Annars är jag väldigt bra på impulsköp.
   Ikväll ska jag jobba ett par timmar. Känner som om det inte händer så ofta längre. Den här månadens lön kommer nog inte vara rolig om man jämför den jag fick idag:) Det blir bara 4 timmar och jag kommer väl förmodligen hem rätt sent. Får se om jag hinner ta en titt på fysiken.
Fredag imorgon! Det svavas U.N.D.E.R.B.A.R.T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0