Hugo talar ut

Är du en utav de som följt Den rätte för Rosing? Själv är jag ju det. Men vad va det för program egentligen? Linda försöker göra succe i b-serie, ännu en gång - Nej, ingen höjdare! Trots det kollade jag på det.
    Det går tusen rykten också om hur det var utanför programmet. Tidningarna försöker luska i allt. Hade Linda redan pojkvän innan programmet? Gjorde hon bara detta för PR, eller var det kärleken hon sökte? Om det nu var det så undrar jag hur hon tänkte när hon valde en 16 år yngre kille som fortfarande glider runt i tonåren? Hennes dotter är trots allt bara 4 år yngre.
   Hugo var verkligen jättegullig och jag hejade på honom redan från början. Man kunde verkligen se hur det spreds gnistor om honom och Linda, men tyvärr var inte se känslorna äkta. Därför höll heller inte förhållandet allt för länge, trots att han kammade hem segern. Nu har den självsäkra Hugo skaffat sig en blogg där han bland annat skriver om hur "Den rätte för Rosing" egentligen gick till och hur romansen avslutades. Klicka er in och ta en titt, det kan vara värt det om tidningarna förvirrar er!

Det roliga är att han ser sig själv som kändisen och funderar på att göra "Den rätte för Hugo". Han skriver också att han ska gå och kolla på "hans program", jag som trodde det var Lindas? Killen har verkligen självförtroende, så sött! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit bara 19 år :O han har ju hela livet framför sig! Hugo och Linda ville nog helt olika saker i livet..

2009-04-02 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0