Stockholmstripp

Det är så typiskt. Nu har jag blivit sjuk igen. Jag sitter här och hostar så att spyreflexerna nästan reagerar. ansiktet börjar sakta men säkert fyllas med mina sjukdomsprickar jag alltid får när jag är sjuk. Usch! Varför ska det alltid hända när jag har lov?

Imorgon åker jag och Karin till Stockholm och hälsar på Gro. Så himla mysigt ska det bli. Mycket för att få träffa Gro och shoppa och så, men även för att bara komma bort från Kalmar ett litet tag. Så det ska bli mys, kommer hem på söndag.

Nu blir det en massa som ska packas, sen äta tacos och mysa med älskling.

Ha en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: korven

hälsa gro, krya på dig och NJUT av stockholm min vän <3

2009-04-17 @ 23:51:57
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0