Julshopping

Idag blev det en kort dag i skolan. Så skönt inför helgen! Efter skolan drog jag in till stan och shoppade loss. Både till mig själv och julklappar. Köpte så att jag är klar till alla utom pappa. Han ska få något litet till. Men jag tror jag vet vad det blir:) Lite senare kom Becca in och då stack vi till Hansa City. Hittade tyvärr ingenting där. Tycker det har dött ut ordentligt. Första helgerna runt öppningen , det var då det var folk. Du ekade det nästan där inne. När vi hade gått runt där och kollat ett tag tog vi en Kaffe och åkte hem. Skönt med shopping. Jag köpte bland annat en jättefin hoodtröja till mig själv:)

Snart ska jag till Emelie. Det blir Idol-finalen, middag och snacks. Får se om vi ser hela Idol eller bara slutet. Jag är ju inte så iontresserad direkt. Men jag hoppas på att Kalle vinner :)

Ni måste ju få se Gustavs familjs nya vovve. Supersöta Chilla!


Kommentarer
Postat av: jenny

hansa city är det ett köpcenter? synd att det är lite folk nu då om det är nyöppnat..



Ja visst va dom söta dom små muffinsformarna..

Gör du idag då?

Kram

2009-12-15 @ 15:42:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

japp vi har snö, hoppas det får ligga kvar under julen känns som det va många årsen vi hade just en vit jul!



Jaa visst är det, smidigt o bra dom gamla vill ju liksom inte ha några saker så tidningar är ju bra att ge, lätt för oss också hihi..



Ska du göra idag då?

Kram

2009-12-16 @ 10:08:11
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Tanja

OMG så sööt hund!!!!!

2009-12-16 @ 11:41:37
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0