En ny dag på en ny vecka

Måste väl säga vad jag tyckte om bion igår. Jo jag blev överraskad av hur bra den faktiskt bra. Självklart var jag en utav dom som satt och grät i slutet. Men jag blev lite besviken på hur mycket dom hade tagit bort eller bytt ut från boken. Men det är väl inte så lätt att göra en film baserad på en så omtyckt bok. Nu blir jag så sugen på att läsa boken igen. Jag får vänta till något lov då jag har mer tid. Frågan är bara hur många gånger jag läst den nu:P

Det blev en fika med Becca på stan idag. Mysigt med en semla, latte och massa prat. Vi hann med några affärer med, och jag köpte en korallfärgad tshirt och en vit väska på New Yorker. Skitsnyggt till sommaren!

Ledig från skolan imorgon. Weihoo!

    

Kommentarer
Postat av: JENNY

mm säger detsamma :) sommar nu!! hehe

2009-02-02 @ 20:53:05
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

skönt att få vara ledig, kram

2009-02-02 @ 21:19:25
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: linda

skit snygg tröja :D:D

2009-02-02 @ 21:25:31
Postat av: sofie (:

snyggt (Y)

2009-02-02 @ 23:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0