Nina tipsar

Schwarzkopf Got 2B Smooth’n Chic Smoothing Lotion


Vad:
Det är en hårlotion som du tar i håret antingen när det är torrt eller fuktigt. Den får dina irriterande flygiga hårstrån och lockar att bli perfekta när de är som mest frissiga. Dina hårstrån slätas ut och får ett utmärkt resultat och därefter en len och glänsande känsla.
Lukt: En sokersöt doft som ger känslan av att man går runt med godis i håret, fast på ett fräscht sätt.
Plus: Den är värmeskyddande och därför perfekt att krama i håret innan användning av plattång, locktång eller fön.
Den är även dryg, för mitt tjocka hår behövs endast 3 pump per användning. Ett extra plus gr jag till den söta flaskan.
Minus: Jag har än så länge inte hittat några fel på den, men jag har hört av andra att om man tar för mycket av den kan håret kännas fett.
Pris: Ca 70 kronor
Resultat: Jag drog igenom topparna med några pump av lotionen och fick därefter lent och lätt hår. Det kändes som att det gick från slitet till sammet. En mirakellotion.
Kommentar: Jag har provat många produkter till håret eftersom jag utsätter det för värme dagligen. Den här lotionen var något nytt och annorluna som var över mina förväntlingar.Allt i en, verkligen toppen och kan rekomenderas!
Betyg: NNNNN



Kommentarer
Postat av: sofie

I LOVE IT :D

2009-02-12 @ 13:05:42
Postat av: sofie

I LOVE IT :D

2009-02-12 @ 13:06:25
Postat av: linda

ja vi kan leka massa :D:D <3

2009-02-12 @ 14:16:44
Postat av: Zandra

Ha en fortsatt bra dag! :)

2009-02-12 @ 15:30:43
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

God morgon! =) hoppas du får en fin dag :) kram

2009-02-13 @ 08:57:12
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Millis

Ååååh, vad BRA att den var.. BRA! Haha :D Nu blev jag lycklig ;)

2009-02-13 @ 14:40:27
URL: http://emilia-n.blogspot.com
Postat av: steffe

Ska man ta den innan lr efter man plattar? Och man ska ta den innan man lockar va?

2009-02-20 @ 00:38:43
URL: http://stffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0