Party party för Soof

Vilken härlig fredag det blev!
Det började med förfesten hemma hos söta Soof eftersom vi firade att hon hade blivit 18. Vi åt god mat och tårta med ett mycket härligt sällskap. Så himla härligt att få träffa alla eftersom jag inte sett dom på hela lovet. Efter 22 stack vi in till Vallen och började röja. Halva priset inträde och även i baren, det är fina grejer det.
  Även Gustav och hans kompisar var där eftersom Offe fyllde 19 (grattis!). Så jag hade två sällskap att spendera kvällen med. Det blev en kväll med lycka men även aggressioner nära till våld. Men mina kompisar gjorde kvällen till en mycket bra kväll!
  Tyvärr är det inte alltid lätt att hålla koll på alla där inne då jag tappade bort både Soof och Gustavs kompisar vissa stunder. Det sög att leta. Men när kvällen började nå sitt slut träffade jag  Elin och Jennifer som gav kvällen en extra guldkant.

Soof

Offe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0