Officiellt sommarlov!

Idag var det officiell avslutning i skolan. Jag har ju annars varit ledig sen i torsdags eftersom jag har varit på student och inte haft några lektioner i skolan.
   Så på morgonen träffades klassen i klassrummet och vi drack läsk, åt banankaka och hade frågesport. Min grupp kom på en stolt sistaplats:) Vi fick även små personliga lappar. För någon vecka sen så fick man skriva söta anonyma ord eller meningar om personerna i klassen, sen sammanställde läraren dem och satte dem på samma lapp.
   Här är min söta lapp. Lite gulligt med "exotisk", vart det kommer ifrån har jag inte en aning. Det är lite kul att man inte har en susning om vem som skrivit vad.


I eftermiddag kommer brudarna hit och äter middag, sen frammåt kvällen blir det förfest och förmodligen in mot stan.
SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Ha så kul ikväll! :D

2009-06-10 @ 14:49:52
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Millis

"rolig och duktig på fysik" hahaha :D

2009-06-12 @ 16:15:26
URL: http://emilia-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0