Semestern som blev något annat än tänkt

Idag är jag tillbaka :D
Semstern blev inte alls som planerat, men det känns det som att inget blir nu förtiden. Gotland blåste vi av eftersom det krånglade med att låna bil så länge. Istället gjorde jag och Gustav lite småturer. På måndagen åkte vi till Öland och solade med vår picknickkorg på förmiddagen. När vi kom hem bestämde vi oss för att åka till hans sommarstuga. Där grillade vi, kollade på film och sov över. På förmiddagen dagen efter vaknade vi och la oss ute i solen med nybakade baguetter. Det var helt underbart väder och jag har faktiskt fått lite färg. Sen spelade vi även lite fotboll och boule. Tyvärr kunde vi inte stanna allderles för länge eftersom Gustav skulle in till sjukhuset och ta prover. Nedrans huvudvärk.
  På onsdag förmiddag åkte vi till Oskarshamn och slog upp vårt lila tält på campingen Gunnarsö. En jättesöt liten camping med underbar miljö. Jag är helt såld på klippor! Där blev det traditionellt campingliv där vi spelade kort, åt glass & hamburgetallrik, gick kvällsrundor och alla hälsade på varandra. Anledningen till att vi åkte just till Oskarshamn var att Gustav skulle tidigt till sjukhuset där och röntkas tidigt dagen efter. Så trots att inget blev som planerat så var det väldigt mysigt ändå och härligt att få inviga sitt sommarlov utan jobb.

Imorgon var det tänkt att vi skulle till Stockholms skärgård med en massa kompisar. Tyvärr var det några som bangade och därför blev det inte av. Det suger, särskillt när man är så kär i skärgårdar som jag. Istället blir det Öland. Det är väl egentligen det traditionella. Jag tycker själv att jag har vuxit ifrån det lite, men det var en nödlösning som säkert kommer bli kul eftersom det är så många härliga människor där, både som man känner och inte. Så imorgon bär det av!

Hoppas att ni får en underbar midsommar!


Sandvik

Kommentarer
Postat av: Sigrid

hej kan jag komma imorn på morgonen och hämta mina kläder? eller idag blir det

2009-06-19 @ 00:49:22
URL: http://lisseli.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej gumman..ja visst är dom, plus så billiga så funderar på att beställa ett par till för det :)



Tack ringen va också ett fynd, härligt att göra sådana ibland :)



Synd inte semstern blev som du velat men verkade ju rätt så mysigt ändå.

Trevlig midsommar gumman !

Kram

2009-06-19 @ 11:04:39
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: E&M

Jättefin blogg! & GLAD MIDSOMMAR!<3



ställ gärna en fråga i vår frågestund :D vi blir så glada så! :)

2009-06-19 @ 21:48:09
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0