Början av helgen

Det har varit en mysig och lugn fredag. En kort dag i skolan sen stan en stund med Soof för att köpa present till Gustav innan jag skulle träffa Linda vid Corner. Vi åt middag och avslutade med en Kaffe mocka. Mysigt att ses för det var ett bra tag sen sist.

Kvällen har spenderats en del framför datorn. Jag har gjort klart mitt arbete inom socialt behandlingsarbete. Sen har jag  kollat på Idol och en film på tv som jag redan hade sett. Lite drygt med ändå chill. Imorgon ska jag jobba, sen träna och läsa Twilight. Kommer nog bli en dag som går omärkbart förbi. Tur att jag är ledig på måndag också.

Som ni förstår kom jag ju inte endast hem med Presenter till Gustav utan även en t-shirt till mig och ett par trosor. Det är inte lätt att vara beroende...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV; Tack för kommentaren :D

Allt är bra med mig. Själv då?

:))

2009-09-20 @ 13:46:34
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0