En ros till er

Jag blir så himla glad att få höra att folk tycker mina ben är snygga. Klart man blir glad av det tänker ni. Men benen är det jag har mest komplex över på hela min kropp så när någon säger att de tycker att de är snygga kan det göra min dag. Det lustiga med mitt komplex är att det är just mina ben jag får mest komplimanger för, men ändå kan jag inte acceptera dom. Men jag tror ni skulle förstå mig, har man spelat fotboll i åtta år och simmat lika länge så får man ben som två kompakta muskellimpor, och hur sexigt låter det?!;)
Jag vill bara tacka er som gillar dom, för varje gång ni berättar det gör det min dag så mycket bättre.

Mina ben med de snygga leopardstrumpbyxor
jag berättade att jag hade köpt:)

Kommentarer
Postat av: sofie

Du har ju perfekta ben ! :D

2009-09-28 @ 17:46:45
Postat av: Julia

Jag gillar dom ;D Grrrr

2009-09-28 @ 22:05:00
Postat av: Emilia

gullunge, jag gillar dom också ;) och ja, glömde ju säga att jag är med, haha, men nu vet du :D saknar dig!

2009-09-29 @ 00:06:56
URL: http://emilia-n.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag har också komplex över mina ben usch hatar dom men dom gör ju iaf nytta hhihi o man får väll va glad att man har dom men har typ alltid byxor eller strumpbyxor leggings på mig hatar att visa dom..



Jaja annars allt bra med dig? Gör du denna tisdag?

Kram

2009-09-29 @ 07:49:58
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0