iPodresning

I morse var jag och grannen ute och tog en lång lång promenad. Det var otroligt skönt och för länge sedan. En promenad med en bra kompis är nog det bästa träningstipset. Man märker helt enkelt inte att man tränar för att man pratar och skrattar hela tiden. Det är först när man kommer hem och känner att benen har fått sig ett regält träningspass. Jag hoppas att snön kan försvinna helt snart så jag kan börja ta mina powerwalkisar igen. Det är sån träning jag uppskattar.

Just nu sitter jag och rensar ut gammal musik från min iPod. Det blir ju lätt att man bara trycker in låtar på låtar och struntar i att ta bort de man tröttnat på. Sen när man sitter där på bussen och det kommer dåliga låtar efter varandra vill man bara kasta dom och förstår inte varför de finns kvar. Så idag blev den dagen jag äntligen gjorde något åt det. Jag har tagit bort nästan 1G och nu håller jag på att fylla med ny fräsch musik.

Jag har förresten beställt en massa nya pysselsaker idag. Bland annat fina sötvattenspärlor i olika färger, berlocker och kedjor så snart kommer det upp något nytt armband eller halsband på bloggen. Håll utkik:)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Låter bra, då måste jag också se filmen :D

2010-01-06 @ 14:42:43
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jaa, fy satan alltså :p bilen är mos, men jag mår bra. ångesten sitter dock där den ska och är fortfarande lite skakis..

2010-01-06 @ 17:21:05
URL: http://emilia-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0