På sjukhuset hos Karin

Idag fick jag min fina klänning som jag vann på tradera. Svart satin med massa diamanter upptill. Skönt att den var lika snygg i verkligheten!


Karin ligger på sjukhuset nu så jag har varit uppe hos henne i några timmar. Jag tog med mig lite frukt, tuggummi och en Cosmopolitan, precis vad hon behövde. Så härligt att få träffa henne och man lider verkligen med henne när hon berättar hur ont hon har.

Ikväll blir det mys hemma hos Emelie och imorgon blir det jobb tidigt på morgonen. Blä! :P

Videon tillägnas till Karin som behöver få lite skratt!

Alla hejaklacksscener från HippHipp (Y)


Kommentarer
Postat av: en sjukling till kaka

åhhh ninisen min älskling, tusen tack för det fina inlägget och videon var precis vad jag behövde!! :D älskar dig så så så så!

2010-01-24 @ 13:54:52
Postat av: AMANDA FALK

Gud vad fin den var :D

Ha en toppen onsdag!

2010-01-27 @ 10:19:41
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Liiv

Snygg klänning :)

2010-03-23 @ 17:59:10
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0