Gladdag

Åh, ännu en sån här dag som man är så glad över. Började skolan 9.30 för att ha lotstid. Så då satt vi och kom på idéer till insparken. Det kommer bli bäst! Sen slutade jag vid 14.00. Typ suveränt?!
    Igår när jag var på jobbet lyckades jag byta bort tiden jag jobbade den 4:e, så nu kan jag vara med hela tiden på insparken, Yes! Jag lyckades även fixa så att jag inte behövde jobba helgen där efter, då jag egentligen tagit ledigt men min ledighetsansökan hade inte lästs. Så förmodligen och förhoppningsvis så blir det Malmö med Karin nu. Fyfan vad jag längtar. En helg med massor av shopping och falafel ;D
    Något annat som gör att jag är glad idag är att jag fått min lön, så imorgon drar jag förmodligen in till stan och köper födelsedagspresenter till mamma och pappa. Men jag vet inte vad jag ska köpa :S Blir troligen något till mig själv också ;D Någon som vet vart man kan köpa en liknande scarf som jag har på mig, fast grön?
    Nu har dansen i skolan börjat. Så himla kul. Jazz&street blev det. Har än så länge bara haft en lektion med jazz, vilket var rätt svårt, men riktigt roligt. Men när jag sätter igån och dansar och läraren blandar in ord som höger och vänster är det kört. Haha, jag kan ju bara det om jag koncentrerar mig och får tänka efter, men det hinner jag ju inte på en fjärdedels sekund. Så det går som det går;D Imorgon är det nästa lektion, och då blir det street. Hoppas att det är lite enklare. Jag har ju provat på det lite förut, och det är verkligen grymt kul. Hoppas på en lika bra lärare som jag har i jazz.
    Snart kommer mitt hjärta hit, då ska vi in till stan med Björn, Jocke och Marina (Y) Sen blir det mys!

   

Kommentarer
Postat av: Korven

fan va kul vi ska ha det på insparken :D Askul att du fick ledigt med :)

2008-08-27 @ 21:57:55
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0