Helgen

Eftersom jag inte haft en ledig stund på hela helgen så har det tyvärr inte blivit att jag kunnat skriva något. Åh, denna helgen har varit så bra. En summering kanske?



Fredag: Jag, Krik, Lina och Sofie bestämde oss för att ha en myskväll med en massa OC-tittande och gotte. Det var knytis så alla tog med något. Jag gjorde en morotskaka som var underbar. Annars åt vi choklad, sorbet och bilar. Mumma! Åh, vad länge sen det var vi kollade på OC. Kirk hade nästan glömt bort allt, så innan Sofie och Lina hade kommit hem till mig så satt vi och diskuterade serien lite. Då kommer Kirk med den lysande frågan, "Asså vem är Ryan? Är det Kirstens ex eller vadå?" HAHAHA. Bright :D Sen när Sofie och Lina dök upp så tittade vi i flera timmar. Åh, underbart! Man lever sig verkligen in i serien. Lina satt typ och skrek på Jimmy, Marissas pappa, för att han var elak, sen grät hon å hade sig. Jo, jag grät väl med, men kan man låta bli när Seth och Summer gör en underbar kopia av "Spidermanscenen"?!









Lördag: Klockan ringde 08.00. Nice att stiga upp då? Nää, jag ville bara ligga kvar. Men jag tog tag i mitt liv och gick upp och in i duschen. Sen blev det till att fixa iordning sig för 80årskalaset. Uppklädd och med vågtångat hår satte jag mig på bussen hem till Gustav. Åh, jag såg hemsk ut. "Fixat" hår som inte såg alls fint ut. Jag kan tänka mig att det var jättefint om jag hade smink på mig med, men det han jag ju inte ta på mig, så det fick jag ju ta på hemma hos Gustav. Men när jag kom dit så hade jättemånga "vågor" gått ur :/ Så det blev inte alls som jag tänkt mig. Tillslut blev det väl helt okej iaf, när sminket kom på . Vid 12.30 kom Gustavs pappa och hämtade oss. På kalaset fick jag träffa Gustavs släkt, äta gott och sjunga allsång till dragspel ;D Trevligt var det. Efter kalaset blev det massa mys hos Gustav. <3






Söndag: Även idag fick jag stiga upp tidigt. 06.00 ringde klockan :S Som tur var hade jag tid att snooza till 06.45. Jag hade öppning på jobbet vid 08.00. Acksing. Men när jag väl var där var det jättelugnt, det vara bara till att fixa grönsakerna och det typ, för vi öppnar ju inte förrän 10.00. Fick gå hem lite tidigare idag med, så det är nice :)
Nu ska jag gå in till Kaka och kolla på PipLarsson. Haha. Härlig helg, trots lite sömn.

Kommentarer
Postat av: kakasåklart!

PIPP-LARSSON I VÅRA HJÄRTAN!!!! och du, fick ditt sms! MALMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ HERE WE COOOOOOOOOOOME!!!!

2008-08-25 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0