Onsdag

Rätt lugn dag i skolan idag. Hade dans på morgonen. Street, vilket inte var lika kul som jag trodde. Än så länge är i alla fall jazz roligare. Efter den lektionen hade vi "bara" historia, engelska och fysik. Det är sjukt, jag har haft fysik 3 lektioner nu varav endast 1 har varit seriös, och jag har redan tröttnat och börja tycka att det suger ordentigt. Jag hoppas att det är normalt att tänka så om fysik?!
    Efter skolan försökte jag och Lina fixa så att vi inte skulle ha 3 timmars håltimme imorgon + en extra timme på eftermiddagen. Och som det ser ut nu så lyckades vi. Alltså flyttar vi fram den sista lektionen till det första hålet vilket leder till att vi har matte, fysik och engelska UTAN hål och dessutom får gå hem 13.25. Lina, vi borde fan få pris!?:O ;D
    Senare stack vi in till stan med Sofie och shoppade lite. Jag köpte ett par trosor till mamma som hon bla ska få i födelsedagspresent, ett par jeans och ett rosa jättegulligt kamerafodral. Fick allt för ett jättebra pris :)
    När jag kom hem hade mamma skekt raggmunkar till mig och på köksbordet låg det en ny almanacka som jag fått av farmor. Mums på allt.
   Nu försöker man få tag på Karin, men vart håller hon hus?:O

                
      
Jeans från H&M
398:-




Kamerafodral från Ordning & Reda
89 :-


                             
Almanacka från Akademibokhandeln
129:-




Kommentarer
Postat av: Lina

klart vi borde , fett duktiga :D

det roligaste varändå sofie som försökte hänga på men inte hade fattat ett skit xD

2008-08-27 @ 20:21:29
URL: http://morotsoppan.blogg.se/
Postat av: sofie

jeansen var dunderfina :D

2008-08-27 @ 20:42:08
Postat av: Korven

ja fyfan vad hon såg ut. hon skulle säkert vara jättesöt utan smink dessutom. FYF...an. Men vadå, slutar vi 13.25?

2008-08-27 @ 21:54:19
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

ja, det var mynten i flaskan, där rök min bokhylla. Riktigt surt kändes det, ochjag gick ut med miniräkbnaren i handen med tunga steg.

2008-08-27 @ 21:56:57
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: kakan!

HEJ NINISEN MIN BÄSTA! oj, har du försökt få tag på mig?!?!? förllåååt, jag o några tjejer från klassen är hemma hos en kompis i smedbyn o mobilen är kvarglömd hemma! :( förlåt sys! ville ngt spec? :) MÅSTE TRÄFFAS SNART O SE PIPPAN O PLANERA MALMÖ! :DDDD puss (L)

2008-08-27 @ 22:30:52
Postat av: Rebecca

har en likadan kalender, den är kanon! (y)

2008-08-28 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0