Tisdag

Jodå, jag var i skolan. Träffade mina underbaringar. Efter vi fått vårat schema drog vi ifrån skolan och in till stan. Vi irrade runt och försökte hitta ett bra café med goda mackor:P Tillslut satte vi oss på Grafitti café. Jag åt bakad potatis, Krik tog en baguette medan Lina drog till ett annat ställe för att ta med sig toast och sätta sig vid oss. Bra blev det tillslut iaf och det var gott.
Sen blev det en liten runda på stan då man passade på att shoppa lite småsaker.



Halsband 59,50:- H&M
Spetstrosor 69,50 H&M
Rosa nagellack från Isadora nr.70. 65:- Åhléns
Pärlörhängen med silverkant 80:- Åhléns
Guldörhängen 19,50:- H&M



Senare på kvällen träffade jag Karin. Vi gick en runda och det var lika mysigt som vanligt. Alltid lika mycket att prata om så att man glömmer bort vad man ska säga hela tiden. Efter vår promenad blev det middag, men sen träffades vi igen för att se PipLarsson :D så jävla klockren film! "Fan hur kunde de vända vagnarna sådär :O, så jävla overklig film!" *Asg.

Sovmorgon imorgon. Det är rätt nice. Men för övrigt så suger mitt schema rätt regält :/ Men men. Jag har ju dans 2 ggr i veckan, och det är iaf bra. Men onsdagar är ju rena mördardagen. Det börjar med dans, vilket är bra, men sen fortsätter den med engelska, matte, historia, fysik och sista lektionen är biologi. Grattis Nina du slutar 16.40. Härlig dag va? USCH!

Nu ska jag sova och imorgon kommer älskling hit. Det är sjukt hur mycket man kan sakna någon bara på en dag. Men det är nog det som kallas kärlek. ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

2008-08-20 @ 17:15:32
URL: http://morotsoppan.blogg.se/
Postat av: Lina

ojsan, råkade klicka iväg ett tomt men skulle säga att sakerna blev asbra och i mitt inlägg syftade jag inte på er tre för ni var saknade <3

2008-08-20 @ 17:16:18
URL: http://morotsoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0