Dagen D(ö)

Vilken dag. Egentligen vill jag inte sitta och klaga, men idag är ett måste. Vad händer? I morse var det matteprov som rent ut sagt gick åt helvete! Jag som ändå trodde att jag kunde det hyffsat. I alla fall så bra att jag skulle kunna få mitt Vg som jag vill ha. Men nu är det kört. Jag måste glänsa på nationella nu för att få ett Vg i slutbetyg. Där började dagen att blekna.
  Det fortsatte med att mina kompisar skulle gå ut utan mig ikväll. Kändes inte allt för roligt att inte ens bli tillfrågad. Eller från början inte ens veta om att dom hade planerat. I slutet på dagen fick man frågan om att följa med, men att veta att man blir sympatibjuden gör inte mig så pepp i alla fall. Så jag funderade på att gå med Jojo, men nu vet jag inte hur det blir. Efter den här dagen känns inte det optimala att festa. Tror det blir att sticka till Gustav och kolla på OTH istället.
  Dagen fortsatte med att engelskaspeechet inte gick som jag hade tänkt. Jag hade ju inte kunnat öva så mycket eftersom jag hade övat på matten. Så båda ämnena gick åt helvete. Tre saker som verkligen har gjort mig på topp idag. Verkligen! Tror att ni märker min ironi.

Var precis på stan med Linda i alla fall. Gjorde mig glad. Tog en fika, gick och kollade lite i affärerna. Köpte ett halsband. Massa prat. Sånt gillar vi!
Nu blir det dusch, sen Gurri. Tjo!


Ha det så kul på rugbyn alla. Heja Kagg! Uppdatering: Dubbelseger till Kagg (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0