Fullt upp

Jag vet att jag har varit Sveriges sämsta bloggare nu ett tag. Men skolan har tagit all min tid. Och vad händer, jo jag klarar ändå inte provet, tror jag i alla fall. Suck. Och jag vill inte heller känna en press för bloggen. Den har jag för att jag själv vill det, inte för någon annans skull. Inget mot er kära läsare, för det är ni som gör bloggen. Utan er, inget:)

Idag är det äntligen fredag. Jag ser lite positivt med livet. Mitt nyfärgade hår är perfekt och på måndag kommer min nya Louis Vuitton scarf hem! Ikväll har jag ingenting bestämt mer än att slappa. Funderar på att ha en liten spakväll och läsa min engelskabok, Gossip girl. Har än så länge inte läst så mycket ur den, men början verkar intressant i alla fall. Har hört mycket gott om den. Någon som har läst någon utav böckerna och har en åsikt?


Gustav ♥ Nina


Bara en vecka till Stockholm. Wunderbar!

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Massa tack! Vad glad jag blir :)

Supervacker bild på Er!

2008-11-14 @ 17:27:41
URL: http://songbirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0