Stockholm imorgon

En dag kvar. En liten dag. Stockholm väntar. Det har gått rätt fort ändå. Bestämde väl för lite mer än en månad sen att jag skulle dit och träffa Gro. Och nu äntligen är dagen här, nästan. Jag ska åka buss i totalt 12 timmar tur och retur. Kanske inte det roligaste att göra själv, men man får väl typ tänka motsvarigheten till "Vill man vara fin får man lida pin" eller något. Haha! :P
   Idag kommer det bli än väldigt bra dag med kan jag tänka mig. Eller i alla fall soft. Hade bara en lektion i skolan , och sen var det bara hem och packa. Frågan är bara vad man ska ha med sig över en helg, och som vanligt kommer mina klädproblem in i bilden. Mest av allt mina festkläder. Men nu är i alla fall naglarna nymålade, ipoden är laddad med ny musik, cosmopolitan & snacks är köpt och jag är fullständigt laddad. Jag har inte träffat Gro på evigheter så detta kommer bli en perfekt helg, och som gräddet på moset blir det Ullared på måndag också. Härligt! Idag blir det även fika på stan med Millis. Och när jag umgicks med henne senast kan ju någon berätta för mig, för det var så länge sen att jag inte minns. Så det ska bli mys! Ikväll kommer Gustav hit för en sista träff innan min tripp.Tråkigt att vi inte kommer ses på typ 5 dagar. Leder till saknad.  Men det är väl som Lena säger, att jag ger igen lite för när han stuckit innan ;)

Nu blir det till att packa mera:) Kommer hem på söndag men uppdateringen om Stockholm kommer nog inte förän på måndag eller tisdag.  Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0