Nina tipsar

Jag har tänkt ett tag på att tipsa om den här underbara parfymen. Den har stått på min inköpslista ett tag med det har bara inte blivit av att jag köpt den. Igår när jag var hemma hos Gustav och One tree hill avsnittet hade slutat bad han mig stänga igen mina ögonlock. Jag hörde att han gick in i hans garderob och förmodligen hämtade något.
"JA! Du har hittat min vita tröja?:D" sa jag glatt
Men det var det inte, det var ett sött litet paket med en ros på. Jag förstod ingenting. Fyllde jag år? Hade jag namnsdag?
Jag sken upp som en sol när jag öppnade paketet och såg att det var Christina Aguileras nya parfym "Inspire". Överlycklig. Inte bara över att vara ägaren till parfymen, utan av att jag har världens underbaraste pojkvän! Kommentaren till varför han köpte den var: "Jag ville att du skulle ha den och du köpte den ju aldrig så. Sen ville jag att du skulle bli glad (a)" Fniss*

Parfymen är i alla fall enligt mig rätt lik Diors  "J'Adore". Och den var en gång i tiden en utav mina favoriter. Enligt beskrivningen är Inspire en klassisk och bestående doft, vackert feminin och sexig med en mix av mango, gardenia och valenciansk apelsinblomma.  Ta en titt på reklamfilmen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0