OTH

Det är äntligen lov! Jobbar en del men de två sista dagarna har jag varit med min prins. Förövrigt måste jag säga att det varit två mycket speciella dagar. Jag kan nog egentligen inte beskriva varför, men har varit lycklig varje minut. I onsdags var det förresten 13 månader. Mmm, I like it.
Det har blivit en del OTH kan jag lova. Vi kollade klart på säsong 2. Åh, man blir helt fast vid serien. Men just nu känns det som hela Tree hill rasar samman. Kan knappt vänta till nästa avsnitt hemma hos Gustav.

Och jag älskar låten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

14 månader :o? var det inte ett år förra månaden?

2008-10-31 @ 13:20:33
Postat av: Nina

Oops, skrev slarvigt, 13 månader ska det va :)

2008-10-31 @ 23:10:34
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0