Duktig Nina får helglängtan

Åh,jag längtar redan till helgen. Och idag är det bara måndag. Jag orkar inte med allt, jag vill bara kunna slappna av. Det är nu i helgen som jag och Gustav ska till hans sommarstuga och fira våran ettårsdag. Riktigt mys ska det bli. 3-rätters, film och massa mys. Bli lördag då!
  Jag har suttit och pluggat ända sen jag kom hem från skolan. Det gick nästan som jag tänkt mig. Jag hann med att göra klart min engelskaläxa, historia, fysik och lite av matten. Jag känner mig faktiskt stolt. Jag minns inte när jag pluggade såhär mycket sist:)
  Ni får kalla mig dum, men imorgon ska jag upp på min sovmorgon och dra till skolan och sätta mig på resurs (om jag kan palla mig upp dvs).  Jag SKA fatta matten. Jag SKA få vg i matte C. Det blir inte bättre än så, eller jo, om man räknar med att jag ska sitta där några timmar efter skolan med ;) Suck! Men sen kommer Gustav hem till mig och då blir det matlagning :)

Kommentarer
Postat av: Korven

torsdag fredag kvar, vi klarar det :)

2008-09-24 @ 17:05:31
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0