Insparken -o8

Det blev bra trots allt! Bättre än vad jag hade kunnat tänka mig. Det blev som en ledig dag från skolan med en massa aktiviteter för ettorna istället. Föst tog vi med dom tilll sporthallen eftersom alla sektioner skulle presenteras. Haha, det var jävligt kul, speciellt "Goa Gubbar" tycker jag ;D Efter allt uppvisande samlade vi ihop våra små ettor och gick skrikandes mot slottet. Vi hann även gå förbi Stagg och skrika "Håll er till simhopp" och "Puuuuuuderluder *Klapp klapp klapp*". Det var roligare än när vi var ettor och bara gick förbi och pekade finger åt dem. Nu stod ju verkligen staggnisterna och glodde på oss, helt stumma. Så jävla kul  :D När vi kom fram till slottet sen så började vi med lekarna. Det var läppstiftsleken, äppel-socker-mjölleken, bananleken, äggstafett, sexställningsleken (som förövrigt var riktigt misslyckad och tråkig) och tillsist såpabrottning. Jag hade kul som stod och tittade på och skrek, då kan jag tänka mig att ettorna hade riktigt kul. Det verkade det som iaf:P När allt var gjort stack jag hem och gjorde iordning mig. Sen kom Kirk till mig och vi stack och köpte pizza som vi drog till förfesten hos sofie med. Där hemma stod även Lina och fixade sig. Vi hann inte förfesta så länge eftersom vi skulle samlas och spela ölbrännboll med ettorna vid 19.00. Men ölbrännbollen var väl inge vidare. det var kallt och ölen var äckligere än vad det brukar vara. Så jag höll mig till min cider. Vid 20.00 skulle förfesten i cellgraven börja, så vi drog oss mot det hållet och på vägen blev vi indragna på en fest med massa staggnister, ja då förstår ni själva att festen sög. Så vi gick vidare till cellgraven där vi träffade en massa. Rätt kul men man tappade bort alla hela tiden. Sen fick jag träffa Gustavsötnos lite med. Han överraskade mig med att vara i Kalmar. Fast han gick inte in på vallen sen så vi fick inte ses så länge :/ Men Offe,David och Macke gick in (Y). Inne på dansgolvet var det ju inte precis lättare att inte tappa bort någon, så Lina försvann hela tiden. Becca och jag dansade loss och fick ta hand om Jullan som inte mådde så bra, sen hittade jag Lina och Karin och röjde dansgolvet. Jag hade verkligen längtat efter att få dansa. Har inte varit på uteställen sen jag blev tillsammans med Gustav, så nu var det dags. Kvällen slutade med att jag och Lina gick ut från vallen och träffade Kirk som hade tappat bort sina pengar så att hon inte kommit in på vallen. Hon hade varit med om både det ena och det andra ist. Både väldigt negativa saker som att se en kille nästan dö vid hennes fötter och ringa efter en ambulans, men även possitiva saker som att få kyssa en länge inspanad kille och detsutom få låna hans tröja under hela kvällen. Så jag hoppas att Kirk hade det mysigt och bra fast att det inte blev vallen för henne. Sofie fick man nästan inte en skymt av på hela kvällen. Senaste gången jag rinde henne hade hon gått hem och det lät som om hon grät,hoppas inget allvarligt hade hänt med mitt lilla hjärta i alla fall.
 Lyckad kväll tycker jag, trots min fläskläpp, baksmälla och trasiga öra som jag har idag.






Läppstiftsleken



Äppel-socker-mjölleken



Bananleken



Sexställningsleken



Såpabrottning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0