It's Friday, I'm in love

I don't care if Mondays black
Tuesday, Wednesday - heart attack
Thursday, never looking back
It's Friday, I'm in love


Det blir en lugn fredagskväll. Just nu har jag peelat ansiktet osh sitter som en clown med en vit smörja i ansiktet. Efter den här blir det en ansiktsmask till. Ögonbrynen är nyplockade och snart ska det målas fransk manikyr. Sånna här dagar vill man vara med om mycket oftare!
   Imorgon åker jag och Gustav till hans sommarstuga och firar våran ettårsdag som egentligen inte är förns på måndag. Så ikväll måste jag packa och bestämma vad jag ska ha på mig. Och det där med klädseln har jag ju alltid problem med. Men det ordnar sig väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så hemskt mkt :D <3333

2008-09-26 @ 20:16:16
URL: http://lindanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0