Malmö

Suverän helg med Karin i Malmö. Kom dit runt 22-tiden på fredagen och åt pizza och slappade. Hände inte så mycket mer sen mer än att vi sov och väntade på att lördagen skulle inträffa. Tidigt (9:30, tidigt för mig) på lördagsmorgonen hoppade vi upp ur sängen och gjorde iordning oss för en standag. Jag var grymt shoppingsugen. Tiden i stan rann väg och jag kunde knappt hitta något som jag ville ha. Jag köpte i alla fall ett par skor, 2 par trosor, 4 ringar och ett par svarta handledsvärmare. Lunchen blev som alltid i Malmö, falafel. Underbart god var den. Inte alls som i Kalmar, torr och smaklös. På kvällen när vi kom hem till huset så blev det middag och gäster. Vi hann även med att äta en massa godis, gå långt och bli tröttskrattiga. På söndagen kollade vi lite på Jägersro köpcenter och derbyt (Y). Köpte ett hårspray på Ekohallen och träffade Sten "taxi" Jonsson på travet iår igen ;D Alltid lika härligt i Malmö!

              


Kommentarer
Postat av: Lina

okej, men kan vi inte bara släppa det ?

2008-09-08 @ 14:59:14
URL: http://morotsoppan.blogg.se/
Postat av: Linda

grymt snygga skor :D:D:D

2008-09-08 @ 17:41:30
URL: http://alcoholicyouth.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVETTLANA I MITT HJÄRTA ALLTSÅ!!!!!!!!!

2008-09-08 @ 19:50:47
Postat av: Anonym

från karin om du nu inte förstod det! hehe

2008-09-08 @ 19:51:18
Postat av: Korven

love the shoes, must love the shoes!

2008-09-09 @ 23:07:52
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0