Nina tipsar

Jag har provat både den ena och den andra hårimpackningen måste jag säga. Jag har sökt efter den optimala. Jag har funnit den! Fructis color resist! Den har verkligen det jag vill att den ska ha. Gör håret lätt , mjukt, fin glans, lätt att reda ut och får det inte att se fett ut som vissa andra hårinmapockningar kan få det att göra (ex.Gliss). Jag som alltid har haft en svag fördom om fructis. Ända sen jag var liten har jag hört att det inte ska vara så bra hör håret och blablabla. Men jag tog förnuftet till fånga och vågade köpa en i alla fall vilket jag verkligen inte ångrar! Finns att köpa nästan överallt och priset ligger runt 55-65 kr för en förpackning med 300ml. Bra pris! Ett extra plus får den även för den fruktiga, syrliga och fräscha doften.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0