Positiva ligan har anlänt =D

Jag älskar det verkligen. Att komma glad till skolan och få alla dystra miner och blickar tillbaks mot mig. När man pratar med en person och verkligen får ett engagerat svar tillbaks som ett tyst "mm". Det är underbart att lägga ner energi på sådana personer.
 Det är inte så att ni hör en skvett ironi i det hela? Fyfan säger jag bara. Och om det nu är så att man är sur så kan man väl säga det då så undviker jag att vara trevlig. Men det finns personer som jag inte gjort ett skit då jag inte förstår vad deras problem är. Kanske vaknat på fel sida av husvagnen? En sak är säkert i alla fall, jag tänker inte lägga ner mer energi på något/någon som jag inte får respons för. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0