Sex and the city

Är hemma hos Gustav nu. Vi har precis tittat klart på Sex and the city -filmen. Så himla söt var den. Men okej, den var ju en sån film som man kunde räkna ut allt på och så, vilket jag tycker borde finnas färre av. Men det är mycket jag har fått i mig bara för att jag läser mediakurser, för när vi hade rörlig bild så snackade vi mycket om hur filmerna var uppbyggba osv. Vilket man tänker på mycket när man ser en film nu. Men för er som inte redan har sett den, för jag själv känner mig väldigt sen med det, så vill jag bara säga att den är klart sevärd! (Y)
  Nu sitter Gustav och pluggar lite och då passar jag på att ta lite tid till bloggen ;D Sen ska vi ut och gå en sväng i mörkret. Alltid lika mysigt med min Gustav <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar den filmen <3333333

2008-09-21 @ 15:55:14
URL: http://morotsoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0