Sjukling mot bättring

Vaknade med vidrigt ont i halsen och otroligt hängig. Jag har inte sovit så bra nu i helgen, varit mycket jobb och festande. Så det blev till att stanna hemma idag. Som tur var så hade jag inte så mycket i skolan. Men jag missade dansen :/  Jag sov länge och sen när jag gick upp blev det att kolla igenom biologin som det är prov på imorgon. Kan typ ingenting känns det som, men som tur är så får vi ha en liten fusklapp. Typ lite mindre än 1/4 A4. Den har jag skrivit in 6 A4 på, snacka om att den är fullproppad nu. Så jag borde i alla fall få godkänt på detta provet.
   På eftermiddagen kände jag att jag mådde lite bättre så då gick jag och träffade Jojo och Siggan ett litet tag. Var skönt att komma ut i verkligeheten. Man känner sig alltid på lost när man är sjuk, ingen koll vad som händer utanför huset.
   Imorgon ska jag i alla fall dra mig till skolan, jag vill verkligen inte ha ett prov hängandes efter mig för i almanackan står det redan att det snart både är fysik- och matteprov.
   Fick mitt jobbschema för v39 idag och då fan var det nära att jag slog till någon. Jag hade ju tagit ledigt den helgen för att jag och Gustav skulle ha vårat 1årsfirande då, men tydligen inte, jag ska jobba både lördag och söndag enligt schemat. Men det ska jag allt fixa, annars blir jag ordentligt arg.
   Nu sitter jag och försöker fixa ihop en skiva till den helgen med. Vill ju inte sitta och lyssna på mix megapol direkt. En mysig skiva ska det bli. Har du något förslag på någon fin låt får du gärna tipsa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU MÅSTE FÅ LEDIGT!!! JAG OCH IDA SOM GAV DEJ SÅDANA GRYMMA FÖRSLAG TILL MIDDAG O DYRLIKT NÄR VI VAR I MALMÖ! (hehe) annars ska jag ta mig ett riktigt snacka med den där abdulla!

2008-09-16 @ 20:59:51
Postat av: Anonym

åh, glömmer altid skiva namn! men är från kaka såklart

2008-09-17 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0