Sömnlöshet och mattetal

Försökte att sova hela natten men det var omöjligt. Jag var hur trött som helst när jag gick och la mig men ändå kunde jag inte sova. Efter att ha legat sömnlös i 2 timmar titade jag på klockan med en suck, den hade blivit 02.00. Sen somnade jag väl till ett litet tag och vid 04.30 tittade jag till på klockan igen och insåg att jag hade 1,5 timmar kvar att försöka vila ut mig, men som sagt det var omöjligt att söva mig. Klockan ringde och det var dags för dusch. Trött och illamående som aldrig förr drog jag mig upp och fixade iordning mig, pallade mig till skolan och stod ut dansen och matten. Matten gick för övrigt åt helvete. Sista lektionen var idrott men då gick det verkligen inte mer, jag gick och hackade tänder och mådde på gränsen till lika illa som på morgonen. Det var dags för mig att gå hem. Hemma blev det till att ta det lugnt, slappa och räkna matteläxan. Jag känner mig duktig som har gjort en läxa, känns som om det var ett tag sen ;D Nu ska jag fortsätta min kreativitet med att plugga på mina engelskaglosor. Sen tar jag bussen till Gustav och hoppas på att jag mår bättre snart.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej Nina! USCH JA FÖRSTÅR VERKLIGEN HUR DU KÄNNER DIG! själv sov ja heller ingenting i natt, låg och skakade av feber, svettades å skakade å svättades igen plus den där JÄKLA huvudvärken:S:S:S:S varför ska man bli sjuukk?? aja, men du får verkligen krya på dig. puss på dej sötnöt<3

2008-09-08 @ 17:43:48
Postat av: Korven

krya på dig sötnos :)

2008-09-08 @ 22:39:34
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0