Tors-Fre

Igår var det skolfoto. Gutt att jag var smart att ha på mig klackskor så att jag slapp sitta. Fick typ stå där jag stod förra året. Jag har abslout inte en aning om hur jag såg ut för när de tog testbilden så gjorde Jakob nåt som jag kollade på vilket gjorde att jag på bilden stod bortvänd med ryggen mot kameran.
  På eftermiddagen stack jag till jobbet. Hade otroligt ont i huvudet och var extremt kissig i 5 timmmar. Men jag klarade mig. När jag kom hem var det meningen att jag skulle plugga, men jag var så jävla trött, och denna huvudvärken. Så det blev att sova istället.
  Idag var det svårare att stiga upp än vanligtvis, tror jag håller på att bli lite sjuk. Hade i alla fall bara en lektion i skolan idag, eller egentligen 2, fast jag pallade inte sista. Jag stack hem istället och försökte plugga till biologiprovet som är på tisdag. Usch, det kommer inte gå bra vill jag lova. Men men, jag försöker att plugga nu i alla fall.
  Ikväll ska jag, familjen, Johan, farmor och morfar till mammas faster och gå på resturang. Får se hur det blir. Det var ju egentligen meningen att Gustav skulle med också. Men han hade missförstått och planerat in annat. Får underhållas av min syster istället.
Nu blir det mera plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0