Shopping

Det blev en standag med Sofie och lite Lina och Clara :P Jag var på ett riktigt shoppinghumör och köpte en hårinpackning, scarf, väska, trosor och ett läppglans. Jag lämnade även in mina nya klackskor på omklackning, de klackar som sitter på från början är egentligen riktigt kassa, så jag tänkte att de vore bra. På eftermiddagen gick vi på Café dream och fikade. Jag tog min favorit baguette med kycklingröra. Den är så underbart god.
  När jag kom hem och skulle cykla in på gården så stod det en sjukt stor grävnmaskin där och grävde, snacka om att jag blev chockad. Nu hade jag tänkt att plugga eftersom jag skulle ha fullt upp i helgen annars, men Gustav ringde och ville boka om helgen, så det blir att umgås med min plutt ikväll istället :)







Hårinpackning "Herbal Essences" från H&M  49,50kr
Scarf från H&M  79,50kr
Läppglans "Glam shine, L´oréal  nr405" Från Kicks  69kr
Svart fejkläderväska från H&M  249kr
Trosor från New Yorker  69kr


Kommentarer
Postat av: J

härlig scarf :D

2008-09-20 @ 17:55:53
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: j

tack :D ja gillar din me.

2008-10-02 @ 22:40:17
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0