Kärleksväska

Satt på bussen till Becca i förrgår och var i mina egna tankar. Lyssnade på "Pocket full of sunshine" och kände mig väldigt taggad inför festen. Då stiger en tjej på bussen. Hon ser väl ut som vilken tjej som helst nu förtiden. Leggins, klänning, klackskor, långt brunt hår, och sen bland den finaste väskan jag har sätt. En röd som jag förövrigt alltid velat ha men inte hittat nån snygg, sen var det guldiga detaljer på. Den var liksom inte mjuk, utan mer hård och formen var nästan som en cylinder. Jag blev sjukt kär i den och satt och kollade på den hela vägen från stan till funkabo. Hon måste trott att jag var konstig eller något för hon såg ju verkligen att jag glodde:P  Nu efteråt ångrar jag att jag inte frågade vart den var ifrån, men den var säkert inte svensk eller så var den sjukt dyr.
Någon som har en aning om vart jag kan hitta en liknande väska?

Kommentarer
Postat av: Korven

Jag såg en tjej i Uppsala på ett möte som hade en grymt VACKER underbaaar väska. Tillslut frågade jag henne var hon köpt den, varpå hon svarade "JAAHAAA, var det DÄFÖR du glodde? :D Den är köpt i New York. Din är också JÄTTEFIN, var ha du köpt den?"

"Den är också köpt i New York faktiskt.."



Vi blev värsta kompisrna efter det :)

2008-09-19 @ 09:32:33
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0