Ännu en dag full av shopping

Igår blev det stan ja, inte så mycket pengar kvar. Men det är ju så härligt att bara gå runt och strosa och hitta en massa fina saker. För det var väl mest jag som shoppade, Emilia som verkligen ville ha något att ha på sig till fredag fick gå och kolla extra mycket men hittade ändå inget speciellt. Jag hittade i alla fall present till mamma och pappa, en t-shirt till mig, en tea tree-ansiktsmask, en skolkalender (som man kan ha egen framsida på som jag ska photoshopa ihop), en kort gammalrosa kofta och ett torrschampo. Jag har faktiskt ingen aning om schampot fungerar, men för 45 kronor var det värt ett försök.

Efter en fika bestämde vi oss för att dra till Maxi och kolla i småaffärerna där efter något som Emilia kunde ha på sig på festen. På sisters fyndade hon en jättefin klänning för endast 100 kr .Fast hon höll på att bli blåst på 175:P Jag tittade in på Maxi och köpte Doves nya deo med roslukt, underbar! Köpte även hårfärg så håret färgades på kvällen. Numera är jag alltså tillbaka till mitt mörkbruna, och jag älskar det.


Den nya tröjan fick ingå i dagens outfit. Från Gina 99:-


Kommentarer
Postat av: Emilia

Myspysdag :) Klänningen var en hit kan jag säga :D

2009-08-16 @ 13:10:37
URL: http://emilia-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0