Äntligen ett besök hos optikern

Vaknade av att solen tittate in genom persiennerna. Så härligt väder. Det är sånna här dagar man ska vara ledig på, och det är precis vad jag är idag, och resten av veckan.
   Snart ska jag och Becca gå till optikern så att jag kan göra ett syntest och fixa brillor. Det var på tiden att det blev av. synd bara att det är så himla dyrt med glasögon. Men hoppas det finns några snygga bågar, hade nämnligen tänkt köpa två par till priset av ett.
   Nu blir det smarrig frukost och sen ut i solskenet.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Jag går Natur ;-) Tycker det verkar riktigt bra!

2009-08-20 @ 20:13:57
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0