Bio idag, bio på lördag

Nu sitter jag här, brillorna sitter stabilt på näsan. Ända sen jag var och köpte dom i eftermiddags har jag nästan kännt en liten längtan tilll att få på mig dom, men på stan är det ingen höjdare när man inte är van. Satte mig på Krögers och tog en cider med mamma och hennes väninnor. Efter en stund kom pappa dit. Mamma, han och hans jobbarkompisar skulle på bio, "Sommaren med Göran". Hemskt att de inte frågat om jag ville följa med, men jag testade att gå dit och kolla om det fanns någon biljett över. Precis när vi kom dit så fick vi reda på att en av jobbarkompisarna var sjuk, så jag fick ta hennes biljett. Bingo! Så jag tog på mig mina brillor och skrattade åt tröga Göran.
  Efter filmen beställde jag biljetter till Beckfilmen som jag och Gustav ska se på lördag. Nice, jag är så taggad på att se den. Har hört många olika åsikter om den, men de flesta är positiva, och hur ofta är en Beckfilm dålig liksom? Någon mer som sett den och har en åsikt?
   Just det, det var ju första dagen i trean idag. Nej det kändes inte konstigt, mer trist, fast itne på ett jobbigt sätt. Mest för att det inte fanns någon glöd. Jag tror vi hade behövt lite Kaggmusik för att få upp stämningen, annars är det väl inte kul för ettorna att få börja där heller. Förresten var dom väldigt små och söta. Haha!
  Vi har arbetat med vårat projektarbete hela dagen i alla fall. Det går jättebra och vi har verkligen kommit igång. Imorgon kommer arbetet att fortsätta, men eftersom jag redan gjort det man ska så är jag i princip ledig. Så jag tror att jag tar en sväng på stan istället.



Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Ja, eller hur! :D

Den verkar supersuper bra :) Jag älskar Beck-filmerna, kan typ alla repliker utantill (a)

KRAM

2009-08-27 @ 22:41:41
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Anonym

den filmen vill jag gärna se. Jag ska på interjuv på svenska frisörskolan den 7 så förhoppningsvis blir det frisörutbildning, men just nu söker jag jobb, hade som aupair men ungarna var för jävliga samt mamman så jag stack hem igen. Vad har du för projektarbete? Eftermiddagen ägnade jag år promenad med hunden, städning i köket med mamma och matlagning

2009-08-28 @ 02:11:42
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0