Fredag

Vad skönt det var att sova ut idag. När jag väl orkade ta mig ur sängen åt jag lite frukost. Sen stack jag till mammas jobb och fikade med dom. Jag var så stansugen att jag stack in själv och köpte tre t-shirts (en svart, vit och en rosa med parfymflaskor på), ett par ljusa jeansleggings med fickor och gylf, ett par svarta jeans och en svart kofta. Det var härligt att hitta så mycket fint.
   Imorgon blir det motionssim på morgonen med syrran. Sen på eftermiddagen blir det trädgårdsfest för mamma fyller 51 år och huset 100. Så då kommer det hit folk och käkar och har det trevligt. Då kommer jag nog ha på mig något av det nya jag köpte, så då får ni se:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som ett intressant projektarbete, okej jag ska bara betala 120.000 för det, varför betalar hon så mycket?

2009-08-29 @ 14:17:46
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0