Härligt liv

Vilken underbar helg jag har haft. Den har spenderats med Gustav i hans sommarstuga. Vi har försökt att umgås så mycket som det har gått nu innan han ska ut i Europa och tågluffa. Så i lördags åkte vi till Sandvik och stannade där tills i morse. Vi har solat och badat mycket vilket var superhärligt nu när det är så fint väder. Hann även med att färga hans hår. Så fin han blev.

På morgonen idag åkte vi hem för att jag skulle jobba. 12-17 var tiden så det var rätt slappt. Fanns inte så mycket att göra heller så jag var mycket på rast. När jag kom hem åt jag och gick ut och powerwalkade med Becca. En lång och härlig runda blev det. Och nu när jag är hemma sitter jag med ansiktsmask och målar tånaglarna i korall. Det är härligt att pyssla om sig själv vissa kvällar.

 Nu börjar snart Beck, som jag iofs har sett tusen gånger, men ändå. Så jag ska tvätta av mig min ansiktsmask med Oriflames nya serie blåbär/lavendel som har blivit min nya favorit, och smörja in mig. Sen blir det chill framför tv:n med soppa och senare blir det te. Så mys med minispa.

Andra bra tips på att ta hand om sig själv?:)

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Haha jag älskar verkligen Beck, har sett den filmen som visades igår tusen gånger jag också :D



Sv; Gud! Jag börjar den 17onde .. roligt att börja gymnasiet samtidigt som det känns tufft & ja, är otroligt nervös ..

KRAM

2009-08-11 @ 12:07:16
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0